سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 111507
کل یادداشتها ها : 430
خبر مایه


بازاریابی پیامکی ویژه قنادی

4 اسفند 1399 36  0  0

پاشو  چای را دم بزار شیرینی از ما

 آیا تا به حال شده که چنین پیامکی را دریافت کنید؟

اینگونه پیامک‌ها می‌تواند مختص به چه شغلی باشد؟

امروز در این مقاله قصد داریم دیدگاه تازه ای را در نوع تبلیغات و ارتباط با مشتریان وفادار به صنف شیرینی فروشی و قنادی را معرفی کنیم. چرا که تاکنون برایمان ملموس نبوده که قنادی و شیرینی فروشی ها برای تبلیغ کالای خود از سامانه پیام کوتاه استفاده کنند. همانطور که می دانید تاکنون قنادی ها برای تبلیغات به صورت میدانی و محلی عمل می‌کردند و به صورت سنتی جذب مشتری داشتند.

 

امروز سامانه پیام کوتاه شیراز می‌خواهد نقطه عطفی در سبک بازاریابی قنادی و شیرینی فروشی ها را معرفی کند پس تا آخر این مقاله با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید.

 

تبلیغات با نمایندگی پیامک شیراز:

 برای جذب مشتری و  وفادار ماندن مشتری های سابق خود به نکات زیر توجه کنید.

1_ با خرید پنل پیام کوتاه شیراز میتوانید برای مشاغل هدف خود ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه داشته باشید.

2_با خرید پنل پیام کوتاه شیراز بر اساس کد پستی به آنها ارسال انبوه پیامک به محله داشته باشید.

3_ با خرید پنل پیام کوتاه شیراز می توانید به باغ ها و تالارهای پذیرایی ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید.

 

روش جذب مشتری به پیشنهاد پیام رسون:

 معمولا بیشتر مشتریان قنادی ها ساکنین آن محل هستند شما میتوانید با خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی پیام کوتاه شیراز از آنها درخواست کنید تا شماره موبایل افراد از روی نقشه را به شما ارائه دهند و برای هم محلی های خود ارسال پیامک داشته باشید با این کار می توانید هم برای کسانی که سال‌هاست در آن محل زندگی می‌کند خود را یادآوری کنید و هم اینکه برای افرادی که تازه وارد آن محل شده‌اند قنادی خود را معرفی کنید و برای خرید آنها را تشویق کنید.

چراکه همه افراد در روزهای شاد زندگی خود مانند جشن تولد، سالگرد ازدواج و اعیاد و... از کیک و شیرین در مراسم خود استفاده می‌کنند.

حال سامانه پیام کوتاه شیراز این پیشنهاد را دارد که شما می‌توانید علاوه بر خرید پنل پیام کوتاه شیراز، از یک لینک در متن پیام خود استفاده کنید. این گونه کاربران با ورود به لینک می‌توانند به صورت غیر حضوری از نمونه کارهای شما دیدن کنند. برای مثال از نمونه کیکهای تولد بچگانه یا کیک های مختص به سالگرد ها و گذاشتن وزن های پیشنهادی و... یک معرفی کامل و جامع داشته باشید این کار می تواند در جذب مشتری بسیار کارآمد باشد. همچنین می توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان یک کوپن تخفیف ارائه دهید که با خرید از قنادی شما می‌تواند از کوپن تخفیف خود استفاده کنند.

 

سامانه پیام کوتاه شیراز به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و با دانستن  اینکه همه مردم در مراسم دید و بازدید خود از شیرینی استفاده می کنند، می خواهد یک پیشنهاد هیجان انگیز برای قنادیها و شیرینی فروشی ها ارائه دهد و آن هم تخفیف 80 درصدی از پنل های موجود در سامانه پیام کوتاه شیراز است. یعنی شما با خرید سامانه پیامک شیراز علاوه بر اینکه از تخفیف 80 درصدی بهره‌مند می‌شوید می‌توانید از یک روش مدرن  برای خود تبلیغات  انجام دهید و کیفیت محصول خود را به مردم معرفی کنید و باعث جذب مشتری آنلاین شوید.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.

09172172039

02128423301






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ