سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 17
کل بازدید : 111540
کل یادداشتها ها : 430
خبر مایه


 

نسل جدید کیا اسپرتیج تقریباً آماده? رونمایی است ولی سازنده? کره‌ای تاکنون اجازه نداده طراحی آن لو برود.

 

اما باز هم  تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو منتشر شده که ایده‌ای از آنچه خواهیم دید را به ما می‌دهد و خوشبختانه وب‌سایت روسی کیا  نیز بر اساس این تصاویر اقدام به طراحی رندرهایی نزدیک به واقعیت کرده است. با این رندرها می‌توانیم به‌طور واضح طراحی نسل جدید اسپرتیج را پیش از آنکه رسماً در آوریل امسال رونمایی شود ببینیم و هیجان زده نشویم. این تصاویر اخیر و همین‌طور این رندرها نشان می‌دهند که کراس‌اوور کامپکت کیا مثل پسرعمویش هیوندای توسان، یک خانه‌تکانی اساسی را در طراحی بیرونی خود تجربه کرده است و هیچ شباهتی به نسل کنونی نخواهد داشت.

 

 

 

در جلوی خودرو چراغ‌هایی بسیار منحصربه‌فرد طراحی شده که جلوپنجره? بزرگی آن‌ها را به هم متصل کرده است. بااین‌حال نمی‌توان گفت این رندرها صد درصد درست هستند چون همان طور که گفته شد خود شرکت از لو رفتن جلوگیری کرده است  و تنها زمان نشان خواهد داد که آیا کیا واقعاً قصد دارد در اسپرتیج جدید از چنین طراحی جسورانه‌ای استفاده کند یا نه. در عقب خودرو نیز چراغ‌های افقی جدید کار شده که توسط یک نوار باریک ال ای دی  به هم متصل شده‌اند و تا حدودی به چراغ‌های کوپرا فورمنتور شباهت دارند.

 

 

 

نسل جدید کیا اسپرتیج در پلت‌فرم و قوای محرکه با هیوندای توسان جدید مشترک خواهد بود که این یعنی باید انتظار ارائه? موتورهای مختلفی را برای پوشش دادن نیازهای همه? خریداران داشته باشیم. به‌احتمال‌زیاد، برای این کراس‌اوور جدید علاوه بر پیشرانه‌های بنزینی آشنا، گزینه‌های هیبریدی هم ارائه خواهد شد. اسپرتیج که برای اولین بار در سال 1993 معرفی شد، آغازی بر ورود کیا به بخش شاسی‌بلندها بود. خانواده? محصولات بلندقامت کیا تا به امروز بسیار گسترش یافته و هم‌اکنون در همه? سگمنت‌ها لااقل یک نماینده دارد. در طول این سال‌ها اسپرتیج نیز به‌عنوان یک کراس‌اوور شایسته به بلوغ رسیده و در آینده? نزدیک با نسل جدید خود موفقیت مدل پرچم‌دار تلوراید را ادامه خواهد داد.

 

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ