سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 111288
کل یادداشتها ها : 426
خبر مایه


پنل پیامک پل پیشرفت

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

 

حامل های چهار شرکت بزرگ تلفن همراه اعلام کرده اند , که ارسال پیامک متنی و پیام کوتاه به مشتریان حقوقی خود را متوقف خواهند کرد و قراردادی را با دفتر دادستان کل دادستان امضا کرده اند و دادستان وعده داده است که این کار را متوقف کند.

این حرکت با هدف پایان دادن به "سر و صدا"، اصطلاح صورتحساب مربوط به خدمات شخص ثالث غیر مجاز صورت گرفته است.

 

 

پنل پیامک شیراز ** پیامک صوتی ** ارسال بلک لیست *

نمایندگی پنل پیامک شیراز ** نمایندگی پنل پیامک *

 

 

"این یک پیروزی برای کاربران تلفن همراه در سراسر کشور است. در حالی که پنل پیامک و پنل اس ام اسدارای مزایایی بسیاری است  و همچنین خوشحالیم که تصمیم گرفته اند از جریان رفتن پول مردم عادی به جیب کلاهبرداران  و حساب بانکی هنرمندان کلاهبردار جلوگیری کنند .

اکثر ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه میتوانند مشتریان را قادر سازند تا به اهداف خیرخواهانه و کمپین های سیاسی کمک کنند.

 بعضی از شرکتها تصمیم به" خروج از برنامه های پرداخت پیام های حق بیمه به دلیل تغییرات و ادعاهای اخیر و رفتار نادرست در ارائه خدمات پیام رسانی به اشخاص ثالث و مشتریان خود گرفته اند. در حال حاضر بهترین گزینه برای ارتقا  کسب و کار و پیشرفت در مشاغل خود و ایجاد نام تجاری  , استفاده از اپراتور تبلیغات صوتی و نمایندگی پیامک و تبلیغات صوتی است.

 

در حال حاضر شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه پیشرفته ترین سامانه ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی باکیفیت و ارزان در کشور میباشد و دارای مجوز رسمی از سازمان صنعت و معدن , آماده ارائه بهترین خدمات پیامکی به شما عزیزان در سراسر ایران اسلامی میباشد.

 

این خبر خوب برای صنعت بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی است که به طور فزاینده نام خود را به عنوان چهره اخلاقی در تبلیغات مدرن تلفن همراه نام گذاری کند . با قانون موجود و استراتژی های بازاریابی تلفن همراه کمپین بازاریابی پیام کوتاه باید , یک قاعده "انتخاب" در نظر بگیرند.  این کار میتوان پیام های ارسالی ناخواسته  را از بین ببرد.

 

ما توان آن را داریم تا صدایتان را , به گوش همه برسانیم.

09164900129**07137325725

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ